הנך מחובר/ת כ: Guest | אינטרלקט - אקדמיה

מבחן אמי"ר

 
משתמשים הצופים בנושא זה: אין צופים
  גרסה להדפסה
עמוד: [1]
שם משתמש
הודעה << נושא ישן   נושא אחרון >>
מבחן אמי"ר - 4/6/2006 8:51:00 PM   
   

Guest
שלום,

אני לקראת מבחן אמי"ר ולדעתי לא מהסיבות הנכונות... אני מאד רוצה פטור, פטור שבמבחן הפסכומטרי שעשיתי באפריל לא הצלחתי להשיג, עקב בעיית זמן קשה. גם עכשיו, באפשרות שניתנת למבחן אמי"ר באתר ללמוד ולתרגל, אני מצליחה לפתור את השאלות אבל בזמן הרחוק מלהיות מה שנדרש...

למישהו יש אולי שיטה להיכנס לפרופורציות נכונות של זמן שתעזור לי לצאת מהשאנטי שאופף אותי בתחילת כל מקבץ? שאנטי שחוץ מלחסוך ממני לחץ אין בו שום תועלת.
אני כל-כך רוצה שזו תהיה הבחינה שתשיג לי את הפטור...

בתודה,

שני. 
  Post #: 1
תגובה ל: מבחן אמי"ר - 6/6/2006 9:36:43 AM   
   

dalia

 

הודעות: 159
מצטרף: 12/12/2005
סטאטוס: מנותק
שני שלום, הסוד להצלחה בכל בחינה היה ותמיד יהיה תרגול. ככל שנתרגל יותר פרקים, נוכל ללמוד על נקודות התורפה שלנו ועל הנקודות החזקות. הנה מספר המלצות: כידוע, כל פרק במבחן אמיר מחולק ל-3 חלקים: השלמת משפטים, ניסוח מחדש והבנת הנקרא.  מכיוון שהחלק הפותח הוא השלמת משפטים, יש לנו נטייה להתעכב עליו זמן רב ללא הצדקה. הדבר היחיד שחלק זה בא לבדוק הוא אוצר מילים ולכן אם אנו לא מכירים את המילים שבשאלה, אז אין שום טעם להתעכב עליה, יש לנחש תשובה ולעבור הלאה (אני מממליצה להתעכב לא יותר מ-40 שניות על שאלה אחת בהשלמת משפטים).  החלק האחרון הוא שני קטעי הבנת הנקרא. לעיתים קרובות חלק זה מכיל שאלות ברמת קושי נמוכה שהן שאלות מתנה, שפשוט לא הצלחנו להגיע אליהן כי התעכבנו יותר מדי בהשלמת משפטים. המלצה אחת היא לנסות ולפתור כמה פרקים בצורה מעט שונה: לא להתחיל ולפתור את הפרק מחלק השלמת משפטים, אלא להשאיר חלק זה לסוף ולהתחיל לפתור קודם את חלק הבנת הנקרא וניסוח מחדש, להקציב לחלקים אלו את הזמן הנדרש, ובשש הדקות האחרונות לעבור לחלק השלמת משפטים (כי זה בעצם הזמן הדרוש לחלק זה). אם הניסיון הזה לא עלה יפה ואת מחליטה בכל זאת לפתור את השאלות שבפרק על פי הסדר, אני ממליצה לפתור את הפרק עם סטופר צמוד ולהקדיש לא יותר מ-40 שניות לשאלה בהשלמת משפטים ולא יותר מדקה וחצי לשאלה בניסוח מחדש - אם לא פתרנו את השאלה בזמן הזה, סביר להניח שלא נפתור אותה כלל ובנוסף נבזבז זמן יקר.   בלי שום קשר אני ממליצה במקביל לתרגול ופתירת הפרקים, להמשיך ולקרוא ספרים ועיתונים באנגלית ובכך לעבוד על שטף הקריאה ואוצר המילים כמה שאפשר.  בהצלחה.    

(בתגובה ל Guest)
Post #: 2
תגובה ל: מבחן אמי"ר - 6/6/2006 5:19:54 PM   
   

שני. כ

 

הודעות: 3
מצטרף: 12/12/2005
סטאטוס: מנותק
תודה רבה!
עזרת לי מאד. אומנם לרוב התובנות שכתבת הגעתי כבר, אבל כדרכי בקודש הייתי צריכה אישור מאיש מקצוע... אז שוב, תודה!

בברכה,

שני.

(בתגובה ל dalia)
Post #: 3
עמוד:   [1]
עמוד: [1]





הודעות חדשות אין הודעות חדשות
נושא חם עם הודעות חדשות נושא חם ללא הודעות חדשות
נעול עם הודעות חדשות נעול ללא הודעות חדשות
 התחל נושא חדש
 פרסם תגובה
 הוסף סקר חדש
 הצבע
 מחק את הודעתי
 מחק את השירשור שלי
 מדרוג הודעות



0.078